بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


خشونت های آندو و کم فروغی خسرو،شایعات را قوت می بخشند!

 

http://esesclub.com/public/album_photo/c3/d2/08/8c1f9_29f2.jpg?c=8d3a

 

آندو تیموریان با اینکه با تمام وجود برای استقلال بازی میکند و بسیار متعصبانه در چند دیدار اخیر تیم ظاهر شده است منتهی حرکاتی از وی در طول سه دیدار گذشته شاگردان قلعه نویی دیده ایم که به ندرت در استقلال و بازیهای آندو به یاد داشته ایم!
درگیری های بسیار زیاد آندو و ضرباتی که سهوا یا عمدا به بازیکنان حریف وارد کرده کلا قابل دفاع  و برای هواداران و کادرفنی قابل هضم نبوده است.
ازاتفاقات ودرگیری های تیموریان که درچند بازی اخیر استقلال بازیکنان مقابل خودش داشته _ دربرابربازیکن خارجی استقلال خوزستان،اعتراضات بسیار زیاد وی به داوری در دربی و خطای که بر روی سینا عشوری انجام داده بود_اینکونه میشود برداشت کرد که تیموریان در پی  محروم شدن از طریق کمیته انضباطی بوده و
منظور تیموریان می خواسته با این حرکات خشونت آمیزی که داشته  از سوی داوران کارت قرمز و با وجود هجمه های که بر روی بازیکنانی چون عقیلی و صادقیان بخاطر محرومیت آنها توسط کمیته انضباطی بوجود آمده ،از سوی این کمیته با محرومیتهای مواجه شود.
لذا بعد از آماده شدن شرایط پیشنهاد جدا شدن خود را با توجه به تعداد بازی های مانده در لیگ به باشگاه ارائه نماید و بعد همان سناریوی که برای منتظری و نکونام  نوشته شد و در نهایت به نمایش بگذارد!
خسروحیدری دیگر بازیکن ملی پوش استقلال نیز در چند بازی اخیر خود حتی از آن حیدری دونده و تاثیر گذار اصلا خبری نبود و در واقع بود و نبودش زیاد به چشم نمی آمد.
پس می توانیم به دلیل پایین آمدن سطح کیفی بازی حیدری اینگونه استباط کنیم که احتمالا به خاطر فشارهای که به وی وارد شده تا به پیشنهادات خارجی خود جواب مثبت دهد بر روحیه این بازیکن تاثیرات منفی گذاشته و وی را در گرفتن تصمیم رفتن یا ماندن دو دل کرده و در نهایت نتوانسته بازی های معمولی خود را به نمایش بگذارد.
نکته:تنها ملی پوشانی که از استقلال هنوز دعوت نامه ی از تیم های خارجی دریافت نکرده اند،امیر حسین صادقی و هاشم بیک زاده می باشند که  با توجه به  نیمکت نشینی امیر حسین در تیم ملی و اعتقادی که کروش به مهرداد پولادی دارد و احتمالا بازیکن فیکس وی در جناح چپ مقابل حریفان ایران در جام جهانی خواهد بود به این بازیکن به چشم مهره اصلی و فیکس نگاه نکرده و در نهایت برایش خوبی هم ندیده اند!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 3 / 11 / 1392برچسب:فوتبال,استقلال,آندو تیموریان,خسرو حیدری,لژیونرها, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com